Upravit stránku

Služby

Autokosmetické centrum nerta poskytuje svým zákazníkům veškeré služby spojené s mytím a čištěním osobních vozidel + celou řadu dalších doplňkových programů.

Vzhledem k velikosti našeho mycího boxu jsme schopni uspokojit zákazníky až do velikosti menší dodávky. Na naší provozovně používáme výhradně belgické čisticí prostředky nerta, které se vyznačují vysokou kvalitou a šetrností.

Provádíme:

  • pěnové mytí vozidel
  • komplétní čištění a údržbu interiérů
  • dezinfekci interiéru vozidla a klimatizace ozónem
  • strojní a ruční voskování karoserií
  • rozlešťování autolaků a světel
  • PICK-UP SERVIS

    Nemáte čas k nám Vaše vozidlo přivézt, nebo máte problém jak se z Hostivic dostat zpět do místa Vašeho bydliště či práce?

    Nabízíme i možnost vyzvednutí Vašeho vozidla (tzv. pick-up servis) přímo u Vás doma či v práci. Stačí pouze zavolat a dopředu se domluvit s obsluhou mycí linky na tel.: 773 009 639.

    Jsme schopni vyzvednout Vaše vozidlo v okruhu 10 km od Hostivic (po domluvě i ve větší vzdálenosti). Tuto službu poskytujeme ZDARMA u programů P5, P6 P8, případně u programů V (voskování) a L (leštění). V rámci města Hostivice pick-up servis provádíme i u programů P1P2, P3, P4 a P7.

    V ostatních případech po domluvě s obsluhou za menší příplatek.

    • jsme pojištěni proti škodám na vozidle do výše několika mil. Kč
    • pojištění jsme schopni zákazníkovi předložit/ukázat při předání vozidla
    • předání vozidla probíhá na základě předávacího protokolu
    • vozidla zákazníků převáží pouze proškolení a zkušení pracovníci! 
  • MYTÍ VOZIDEL

    Jaké přípravky k mytí používáme?

    K mytí vozidel používáme výhradně speciální přípravky z řady profesionální belgické autokosmetiky NERTA, jejichž výhradním distributorem je naše společnost v ČR již více než 25 let.

    Součástí každého mycího programu je i aplikace kvalitního nano vosku, tudíž Vaše vozidlo se bude nejen velmi výrazně lesknout, ale navíc bude i ochráněno proti povětrnostním vlivům. Kromě toho vydrží karoserie Vašeho vozidla o poznání déle čistá ... 

    Jakým způsobem mytí provádíme a jak dlouho to trvá?

    Speciální čisticí přípravky NERTA určené pro mytí karoserií nanášíme na vozidlo zásadně ve formě pěny, neboť je to efektní, zároveň velmi účinné a velmi šetrnné k laku vozidla. Aplikace pěny je navíc velmi rychlá, tudíž se i tímto způsobem výrazně zrychlí celková doba mytí. Ta se pohybuje v rozmezí od 20 do 30 minut podle velikosti vozidla a zvoleného mycího programu.

    Samotné mytí provádíme z 90% tzv. bezkontaktně (viz video níže). To znamená pouze za použití účinného a šetrného čisticího nano přípravku NERTA SKY WE64 nebo NERTA CARNET JUMBO a vysokého tlaku vodu z vapky. V případě, kdy je auto tzv. zamyté, nebo dlouhodobě nemyté a bezkontaktní metodu lze použít "pouze" k dokonalému předmytí karoserie od hrubých nečistot, pak k jejímu domytí používáme mikrovláknovou rukavici a extra jemný přípravek s neutrálním pH pro ruční mytí NERTA SNOW FOAM, který rovněž na vozidlo nanášíme ve formě pěny. 

    Pokud zákazník nechce vozidlo umýt tzv. bezkontaktně, popřípadě má-li zájem o klasické ruční mytí prováděné autošamponem s neutrálním pH, pak dokážeme vyhovět i tomuto požadavku. Zákazník však musí tuto skutečnost nahlásit obsluze před započetím mycího procesu.

    Mytí vždy provádíme s největší obezřetností a takovým postupem, aby za žádné situace nemohlo z naší strany dojít k poškrábání laku!

    tesla1
    tesla2
    tesla3
    tesla4

    Odkud a jak může zákazník mytí sledovat?

    Mytí karoserií provádíme tzv. na počkání. Zákazník má možnost počkat v čekárně, která je vybavená TV a Wifi. Z čekárny navíc může celý průběh mytí bedlivě pozorovat, neboť je mycí box s čekárnou propojený oknem. Majitel vozu má tedy jedinečnou možnost sledovat co se s jeho "miláčkem" děje a nemusí ho pustit z dohledu ani na okamžik. 

  • ČIŠTĚNÍ INTERIÉRŮ

    Jaké služby poskytujeme?

    Klasické suché čištění interiérů (90 minut)

    Spočívá v důkladném poctivém vyčištění interiéru vozidla BEZ tepování.

    • dokonalé vyluxování interiéru včetně kufru silným 3 motorovým vysavačem
    • vyčištění gumových rohožek
    • odstranění prachu a vyčištění všech plastů a přihrádek v interiéru vozidla
    • ošetření plastů speciálním výrobkem s antistatickým účinkem
    • vyčištění všech lesklých ploch a materiálů (budíky, obrazovky, zrcátka, lišty, apod.)
    • tří krokové vyčištění oken za pomoci páry a speciálních mikroutěrek (dokonalý výsledek)
    • decentní provonění interiéru

    Vyčištění interiéru s parním tepováním (240 minut)

    Obsahuje vše co klasické suché čištění + je navíc komplet celý interiér vytepovaný párou speciálním parním přístrojem za pomoci velmi účinného čisticího prostředku NERTA INTERIOR CLEANER.

    • dokonalé vyluxování interiéru včetně kufru silným 3 motorovým vysavačem
    • vyčištění gumových rohožek
    • tepování všech sedadel (ze všech stran) a koberců i koberečků ve vozidle včetně kufru
      (v ceně programu není tepování/čištění stropnice a textilních sloupků - služba za příplatek viz ceník)
    • odstranění prachu a vyčištění všech plastů a přihrádek v interiéru vozidla
    • ošetření plastů speciálním výrobkem s antistatickým účinkem
    • vyčištění všech lesklých ploch a materiálů (budíky, obrazovky, zrcátka, lišty, apod.)
    • tří krokové vyčištění oken za pomoci páry a speciálních mikroutěrek (dokonalý výsledek)
    • decentní provonění interiéru

    Různé doplňkové služby

    • čištění a impregnace kožených sedadel/palubek
    • dezinfekce interiéru a klimatizace
    • tetování jednotlivých sedadel či podsedáků
    • více info u obsluhy nebo v ceníku

     

    Proč tepujeme vozidla párou?

    Dlouhou dobu jsme zvažovali jakou technologii tepování zvolit. S ohledem na to, že chceme za každé situace poskytovat služby na nejvyšší úrovni, rozhodli jsme pro pořízení velmi výkonného profesionálního parního čističe CARWASH ECO na 400V v pořizovací ceně okolo 100 000 Kč. Jelikož je poptávka po tomto způsobu čištění velmi vysoká, rozšířili jsme proto naše vybavení o další průmyslový parní stroj ECO WASH na 400V.

    Tepování párou je oproti běžnému mokrému tepování výrazně fyzicky náročnější (vysoká teplota), a časově náročnější. Nicméně vlastnosti páry výrazně zvyšují kvalitu samotného čištění. Pára má kromě velmi vysokého čisticího účinku i účinek dezinfekční (pára má 160°C = ničí bakterie), což je jedna z vlastností, kterou by měl každý ze zákazníků ocenit a dát parnímu čištění přednost před klasickým mokrým tepováním. 

    Samotná pára je často prezentována jako jedinečný způsob čištění, ke kterému není potřeba čisticí prostředek. Opak je však pravdou. Pokud při tepování interiéru (sedadla, koberce, atd.) nepoužijeme dostatečně účinný čisticí přípravek, samotná pára si se skvrnami na sedadlech neporadí! Během parního čištění proto současně používáme produkt NERTA INTERIOR CLEANER, který sám o sobě dokáže vyčistit téměř nemožné. Posuďte sami výsledky čištění v naší FOTOGALERII.

    Mezi hlavní výhody parního čištění patří i to, že je interiér po tepování téměř suchý a zákazník si tak nepřebírá promočené auto, jako je tomu v případě klasického mokrého tepování klasickým tepovačem!

    Další nepřekonatelnou vlastností páry je schopnost vyčistit/odmastit okna. To se provádí pomocí speciální koncovky s gumovou lištou v kombinaci s vysavačem kdy na jedné straně z parního stroje "fouká" pára, která je hned odsávaná zpět do parního stroje.

    Tepování párou 180°C
    parni tepovani
    cisteni oken
  • DEZINFEKCE KLIMATIZACE & INTERIÉRU OZÓNEM
    ozon

    Disponujeme ozónovou jednotkou, pomocí které jsme schopni velmi kvalitně a účinně vydezinfikovat interiér popřípadě klimatizaci vozidla.

    Zbavte se všech virů, bakterií a zápachů uvnitř Vašeho vozu. Nyní za zvýhodněných podmínek.

    Dezinfekci interiéru a klimatizace provádíme při zakoupeném programu spojeným s čištěním interiéru (programy P4, P5, P6, P7, P8) za zvýhodněnou cenu 250 Kč. 

    Více info naleznete v dané sekci níže.

    • DEZINFEKCE KLIMATIZACE OZÓNEM

      OZÓN lze vyžít i k dokonalému vydezinfikování systému klimatizace Vašeho vozidla. Žádný sprej, bombička či jiná podobná specialita na klimatizace nesahá účinku ozónu ani po kotníky!

      Pokud chcete zažít opravdu 100% vydezinfikovaný automobil, zbavený nepříjemných zápachů a neviditelných nepřátel v podobě virů, baktérií, plísní, roztočů a nejrůznějších typů alergenů, můžete se spolehnout na OZÓN, nejúčinnější přírodní oxidační činidlo, jaké je v současné době známo.

      Ozón se jako plyn dostane opravdu všude, kam se běžné sprejové dezinfekce nedostanou. Neexistuje žádný virus ani bakterie, které by ozonu dokázaly odolat. Ozon je 3 000x rychlejší než chlór.

      Tuto službu provádíme samotnou za 500 Kč (program P9). Pokud si u nás zákazník nechá auto zároveň i vyčistit (programy P5, P6, P7, P8), provádíme tuto službu za dotovanou cenu 250 Kč. 

      Jaký je průběh dezinfekce klimatizace, jak dlouho to trvá?

      Dezinfekce klima spočívá v tom, že musíme nechat vozidlo 30 minut nastartované, zapne se klimatizace, na ní se nastaví vnitřní okruh, nejnižší teplota, ventilátor na maximum a uvnitř vozidla se zapne ozónová jednotka. Ozónová jednotka již po 3 minutách uvnitř vozidla vytvoří takovou koncentraci ozónu, která několika násobně překročí hladinu, která je potřebná pro zlikvidování nejodolnějšího viru, který ozónu odolává max. 12 min. Čili dalších 18 minut je preventivních a po tuto dobu se zejména odstraňují zápachy z interiéru vozidla. Po té je potřeba vozidlo nechat cca 20 minut vyvětrat, aby se snížila koncentrace ozonu uvnitř vozidla na přijatelnou hodnotu a mohlo se do vozidla sednout a odjet. Po aplikaci může být ještě dalších 24 hodin cítit jemný odér ozónu.

      Kdy klimatizaci vyčistit?

      Ideální je klimatizaci vyčistit ihned po návštěvě autoservisu, kdy Vám v rámci výměny oleje vymění vzduchový i kabinový filtr, ve kterém je nejvíce bakterií. Ozón pak vyčistí díky cirkulaci vzduchu celý systém klimatizace a Vy budete dýchat opět krásně čistý vzduch bez zápachu. Mnoho lidí klimatizaci ve svém vozidle nepoužívá celoročně (v systému se množí celou zimu bakterie a klima zatuchne), tudíž ideální čas na vyčištění je před sezónou. Tzn. na jaře či z kraje léta.

       
      Co je ozón?

      Ozón je bezbarvý, ve vyšších koncentracích namodralý plyn, těžší než vzduch. Je tvořen třemi atomy kyslíku (O3). Přezdívá se mu také „aktivní kyslík„. Vzhledem k nahromaděné energii je molekula ozonu velmi nestabilní a po krátké době se zpět samovolně rozpadá na kyslík (O2). Při teplotě 20 °C, tlaku 101.3kPa je poločas rozpadu 45 minut. Při teplotě 30 °C a stejném tlaku je poločas rozpadu jen 20 minut. Ozon není radikál.

      Lidský čich rozpozná typickou svěží vůni ozónu již ve velmi nízké koncentraci. Běžně tuto vůni můžeme cítit po bouřce nebo při svařování elektrickým obloukem či u kopírovacích strojů. Slovo OZON znamená v řečtině „vonět“.

      Ozón je přírodní čistící a desinfekční látka. Je to dosud nejsilnější oxidační činidlo, které je používáno v mnoha oblastech, jako je lékařství, zemědělství, potravinářský průmysl atd… Ozón je 3 000x rychlejší než chlór a 25x účinnější než kyselina chloritá (NOCL), 2 500x než chlornan (OCL) a 5 000x než chloramin (NH2CL) a je přitom mnohem bezpečnější! Neexistuje žádný virus, bakterie, plísně a houby, které by odolaly ozónu.

      Ozón má dezodorační efekt, to znamená, že redukuje nežádoucí zápachy v prostředí (cigaretový kouř, pachy zvířat, pot, zápachy z nátěrů, lepidel apod.). Ozón nemaskuje příčiny zápachu, ale trvale je odstraňuje.

      Po aplikaci ozón nezanechává žádné stopy ani toxická rezidua a nezpůsobuje žádné alergické či dýchací potíže, které mohou vytvářet chemické dezinfekční prostředky.

      Ozón přítomný v ovzduší je schopen oxidovat a touto cestou odstraňovat chemické sloučeniny a ničit patogenní mikroorganizmy.


      Jak vzniká ozón?

      Ozon je přirozenou součástí ovzduší. Ozon vzniká při průchodu blesku atmosférou a působením UV složky slunečního záření na kyslík přítomný v ovzduší – tento způsob vzniku ozonu se výrazněji uplatní v místech s vyšší intenzitou slunečního záření, tj. ve vyšších nadmořských výškách a u moře. „Čistý vzduch“ se vyznačuje mimo jiné nejen nízkou koncentrací prachových částic, zanedbatelnou úrovní chemického znečištění, ale také přítomností ozonu při nízkých, přirozených koncentracích.

      Ozon je rovněž součástí fotochemického smogu, který vzniká v letních měsících v oblastech s vysokým znečištěním vzduchu. Výsledkem je pak vznik tzv. „přízemního ozonu“, který ve vyšších koncentracích může způsobit podráždění očních spojivek, kašel a bolesti hlavy.

      Vzhledem k tomu, že ozon je velmi nestabilní plyn, není možné ho skladovat, ale musí se vyrobit přímo na místě. Uměle se ozon vyrábí tzv. koronovými vysokonapěťovými výboji nebo pomocí UV lamp:

      Koronové výboje (používáme):

      • technologie založená na proudění vzduchu přes elektrické pole, v němž vzniká tzv. tichý výboj, jehož elektrický proud štěpí molekuly kyslíku na jednoatomové radikály, které se spojují s molekulami kyslíku a dochází ke vzniku ozonu

      Vznik ozonu pomocí UV lamp:

      • UV lampa štěpí molekuly kyslíku na jednoatomové radikály, které se spojují s molekulami kyslíku a tak vzniká ozon
      • nevýhodou této metody je malá produkce ozonu a vyšší příkon elektrické energie


      OZÓN - bakterie a viry

      Ozón jako nejsilnější dostupný oxidant působí na bakterie a viry mimořádně účinně. Neexistuje žádný virus či bakterie, které by odolaly ozónu. Je to mnohem účinnější metoda než použití chloru, které závisí na difůzi do protoplazmy buňky a pasivování enzymů. Koncentrace ozónu od 0.4 ppm se ukázala dostatečná pro zabití všech bakterií, virů, plísní a hub. Desinfekční vlastnosti jsou udávány likvidací nejrezistentnějšího Echoviru-12 do 12 minut.

      Mikroorganismy, které jsou za normálních podmínek rezistentní vůči chlóru nebo potřebují hodiny kontaktního času, jsou zničeny ozónem během několika sekund.

      Bakterie jsou malé jednobuněčné mikroorganizmy s jednoduchou strukturou. Ozón narušuje metabolismus buněk tak, že dochází k prasknutí buněčné membrány a tím ke zničení baktérií.

      Zapomeňte na různé spreje, čističe a osvěžovače, které jen vytvářejí iluzi čištění a dezinfekce, protože nepříjemné pachy pouze na čas překryjí. Navíc můžou být zdrojem různých alergenů.

      Ozón odstraňuje zdroje zápachů a tím je likviduje trvale.

      Ozón zcela vydezinfikuje ošetřovaný automobil, aniž by po sobě zanechal nějaký jedovatý chemický zbytek.

    • DEZINFEKCE INTERIÉRU OZÓNEM

      Chcete zažít opravdu 100% vydezinfikovaný automobil, zbavený nepříjemných zápachů (od cigaret, zvířat, po rozlitém mléce) a neviditelných nepřátel v podobě virů, baktérií, plísní, roztočů a nejrůznějších typů alergenů? Spolehněte se na OZÓN, nejúčinnější přírodní oxidační činidlo, jaké je v současné době známo.

      Ozón se jako plyn dostane opravdu všude, kam se běžné sprejové dezinfekce nedostanou. Neexistuje žádný virus ani bakterie, které by ozonu dokázaly odolat. Ozon je 3 000x rychlejší než chlór.

      Čištění ozonem trvá cca 30 minut u osobních vozidel, podle stupně znečištění i více. Poté následuje min. 20 minut pro dostatečné odvětrání a rozpad zbytků ozonu. Po aplikaci může být jemný odér ozónu cítit ještě asi 24 hodin.

       
      Co je ozón?

      Ozón je bezbarvý, ve vyšších koncentracích namodralý plyn, těžší než vzduch. Je tvořen třemi atomy kyslíku (O3). Přezdívá se mu také „aktivní kyslík„. Vzhledem k nahromaděné energii je molekula ozonu velmi nestabilní a po krátké době se zpět samovolně rozpadá na kyslík (O2). Při teplotě 20 °C, tlaku 101.3kPa je poločas rozpadu 45 minut. Při teplotě 30 °C a stejném tlaku je poločas rozpadu jen 20 minut. Ozon není radikál.

      Lidský čich rozpozná typickou svěží vůni ozónu již ve velmi nízké koncentraci. Běžně tuto vůni můžeme cítit po bouřce nebo při svařování elektrickým obloukem či u kopírovacích strojů. Slovo OZON znamená v řečtině „vonět“.

      Ozón je přírodní čistící a desinfekční látka. Je to dosud nejsilnější oxidační činidlo, které je používáno v mnoha oblastech, jako je lékařství, zemědělství, potravinářský průmysl atd… Ozón je 3 000x rychlejší než chlór a 25x účinnější než kyselina chloritá (NOCL), 2 500x než chlornan (OCL) a 5 000x než chloramin (NH2CL) a je přitom mnohem bezpečnější! Neexistuje žádný virus, bakterie, plísně a houby, které by odolaly ozónu.

      Ozón má dezodorační efekt, to znamená, že redukuje nežádoucí zápachy v prostředí (cigaretový kouř, pachy zvířat, pot, zápachy z nátěrů, lepidel apod.). Ozón nemaskuje příčiny zápachu, ale trvale je odstraňuje.

      Po aplikaci ozón nezanechává žádné stopy ani toxická rezidua a nezpůsobuje žádné alergické či dýchací potíže, které mohou vytvářet chemické dezinfekční prostředky.

      Ozón přítomný v ovzduší je schopen oxidovat a touto cestou odstraňovat chemické sloučeniny a ničit patogenní mikroorganizmy.


      Jak vzniká ozón?

      Ozon je přirozenou součástí ovzduší. Ozon vzniká při průchodu blesku atmosférou a působením UV složky slunečního záření na kyslík přítomný v ovzduší – tento způsob vzniku ozonu se výrazněji uplatní v místech s vyšší intenzitou slunečního záření, tj. ve vyšších nadmořských výškách a u moře. „Čistý vzduch“ se vyznačuje mimo jiné nejen nízkou koncentrací prachových částic, zanedbatelnou úrovní chemického znečištění, ale také přítomností ozonu při nízkých, přirozených koncentracích.

      Ozon je rovněž součástí fotochemického smogu, který vzniká v letních měsících v oblastech s vysokým znečištěním vzduchu. Výsledkem je pak vznik tzv. „přízemního ozonu“, který ve vyšších koncentracích může způsobit podráždění očních spojivek, kašel a bolesti hlavy.

      Vzhledem k tomu, že ozon je velmi nestabilní plyn, není možné ho skladovat, ale musí se vyrobit přímo na místě. Uměle se ozon vyrábí tzv. koronovými vysokonapěťovými výboji nebo pomocí UV lamp:

      Koronové výboje (používáme):

      • technologie založená na proudění vzduchu přes elektrické pole, v němž vzniká tzv. tichý výboj, jehož elektrický proud štěpí molekuly kyslíku na jednoatomové radikály, které se spojují s molekulami kyslíku a dochází ke vzniku ozonu

      Vznik ozonu pomocí UV lamp:

      • UV lampa štěpí molekuly kyslíku na jednoatomové radikály, které se spojují s molekulami kyslíku a tak vzniká ozon
      • nevýhodou této metody je malá produkce ozonu a vyšší příkon elektrické energie


      OZÓN - bakterie a viry

      Ozón jako nejsilnější dostupný oxidant působí na bakterie a viry mimořádně účinně. Neexistuje žádný virus či bakterie, které by odolaly ozónu. Je to mnohem účinnější metoda než použití chloru, které závisí na difůzi do protoplazmy buňky a pasivování enzymů. Koncentrace ozónu od 0.4 ppm se ukázala dostatečná pro zabití všech bakterií, virů, plísní a hub. Desinfekční vlastnosti jsou udávány likvidací nejrezistentnějšího Echoviru-12 do 12 minut.

      Mikroorganismy, které jsou za normálních podmínek rezistentní vůči chlóru nebo potřebují hodiny kontaktního času, jsou zničeny ozónem během několika sekund.

      Bakterie jsou malé jednobuněčné mikroorganizmy s jednoduchou strukturou. Ozón narušuje metabolismus buněk tak, že dochází k prasknutí buněčné membrány a tím ke zničení baktérií.

      Zapomeňte na různé spreje, čističe a osvěžovače, které jen vytvářejí iluzi čištění a dezinfekce, protože nepříjemné pachy pouze na čas překryjí. Navíc můžou být zdrojem různých alergenů.

      Ozón odstraňuje zdroje zápachů a tím je likviduje trvale.

      Ozón zcela vydezinfikuje ošetřovaný automobil, aniž by po sobě zanechal nějaký jedovatý chemický zbytek.

  • APLIKACE VOSKŮ

    Proč je vosk nezbytný

    Vosk v jakékoli formě působí jako ochrana laku před povětrnostními vlivy. Karoserie vozidla se po jeho aplikaci nejen více leskne, ale hlavně se o poznání méně špiní. Podstatou každého vosku je zacelit micropóry v laku a na karoserii vytvořit ochrannou vrstvu.  

    V každém mycím programu proto nabízíme tekutý vosk, který se na vozidlo nanáší po každém jeho umytí ve formě vodního roztoku, popřípadě pěny. Tento zbůsob voskování je velmi rychlý a zároveň velmi efektivní.

    vosk

    Vyšší formou ochrany laku je strojní aplikace syntetického vosku, nebo speciální ruční nanášení přírodního tuhého vosku. Oba dva způsoby voskování jsou časově a finančně náročnější, a vyžadují určitou odbornost. Kvalita jednotlivých typů vosků se však výrazně liší, proto je vždy důležité zajímat se o jejich vlastnosti.

    Jaké vosky používáme?

    V mycích programech P1-P4 pracujeme s vosky nejvyšší kvality z produktové řady autokosmetiky NERTA, ve speciálních programech V1-V4 pak s přírodními a syntetickými vosky níže uvedených předních světových výrobců.

    Níže naleznete odkazy přímo na stránky výrobců, kde se můžete dočíst maximum informací o každém vosku. Jedná se o vhodnou skladbu vosků, které máme dlouhodobě vyzkoušené, a které na vozidle vydrží v běžném provozu minimálně půl roku.
     

     

    Jak často vozidlo voskovat?

    Ideální je karoserii voskovat 2x ročně. Před zimou kvůli ochraně karoserie před solí a po zimě před sluncem (UV záření).

    Proč syntetické, nebo přírodní vosky, když je doba keramiky a nano vosků?

    Přírodní a syntetické vosky představují klasickou osvědčenou cestu, jak ochránit karoserii vozidla za rozumné peníze. Tyto vosky mají ideální poměr cena/výkon s ohledem na kvalitu a výdrž. Přírodní či syntetické vosky prokazatelně karoserii chrání před nepříznivým povětrnostními vlivy a lze je rychle a jednoduše kdykoli z vozidla odstranit (při nutnosti lakování, leštění apod.).

    Na druhé straně zde máme keramiku a nano vosky, které "jen tak" z karoserie běžným způsobem nesundáte. Musíte vyhledat odborníka, který Vám je za nemalé peníze odstraní. Odstranění ale spočívá v odbroušení, neboť keramika je extra vytvrdlá vrstva na laku vašeho vozidla. Aplikace keramiky je vždy spojená i s leštěním karoserie a její aplikace se pohybuje v řádu desetitisíců, což je dle našeho názoru nesmyslná investice. Navíc celá řada keramik na našem trhu je podvrh a zákazník zaplatí v podstatě za běžný vosk i více než desetinásobnou cenu. Stejné je to i s výrobky s označením nano, které se tváří jako TOP, ale ve finále Vám na autě vydrží stejně dlouhou dobu jako vosky přírodní či syntetické. Jednoduše řečeno, keramika i nano vosky jsou vyhozené peníze ... Nanesením keramiky či poctivého nano přípravku navíc v podstatě znehodnotíte lak Vašeho vozidla, neboť na lak "přilepíte" další vrstvu, která se nedá jen tak sundat.

    Cenové porovnání keramiky se syntetickým voskem

    Když si na vozidlo necháte aplikovat keramiku, vyjde Vás to na více než 30 000 Kč (i s naleštěním karoserie). Tato keramika Vám pak na vozidle vydrží 1 - 3 roky podle její kvality. Když si však zákazník na vozidlo nechá aplikovat u odborníka např. vosk syntetický v ceně 1 500 Kč a zopakuje to každý rok 2x, pak může takto vozidlo ošetřovat po dobu 10 let ...  

    • Test vosků
      Nevíte jaký je rozdíl mezi tekutým voskem a tuhým voskem? Chtěli byste vidět jak se jednotlivé vosky chovají na karoserii, popřípadě jak se jaký vosk chová po umytí mycím přípravkem NERTA CARNET JUMBO? Udělali jsem jednoduchý test, který demonstruje všechny typy vosků, se kterými naše autokosmetické centrum pracuje.
      přehled

      Rozmístění vosků




      Jaký je výsledek a má vůbec smysl karoserii voskovat?

      Jak je vidět na VIDEU č. 1 rozdíly mezi jednotlivými vosky je na první pohled minimální. Na všech šesti ošetřených plochách se voda rychle roztrhá a zmizí. Rozdíl ve funkci tekutých vosků a tuhých vosků je v podstatě minimální. Zásadní rozdíl je hlavně v tom, že tekuté vosky se aplikují při každém mytí, neboť se z povrchu karoserie daleko rychleji odmývají než tuhé vosky. Tento fakt je vidět na VIDEU č. 3.

      Výhody tekutých vosků:
       

      • rychlá a jednoduchá aplikace
      • vosk se nanáší i na okna
      • výrazně nižší cena aplikace
         

      Na druhé straně jsou pak tuhé vosky, které se nanáší pouze např. 2x ročně. A to buď ručně (pomocí speciální houbičky, mikroutěrky či přímo holýma rukama), nebo strojově (leštičkou). Aplikace tuhých vosků je časově náročnější a vyžaduje určité technické vybavení a zkušenosti týkající se nanášení. Tuhé vosky jsou bohužel velmi náchylné na agresivní mycí přípravky (tzv. odmašťováky), které je dokáží během jednoho umytí z povrchu karoserie zcela odstranit. Proto je důležité vědět, jaké přípravky v dané mycí lince používají, aby Vám Vaši investici někdo obratem nezničil.

      Výhody tuhých vosků:
       

      • dlouhodobý účinek
      • vosk zakrývá drobné škrábance
      • karoserie je méně náchylná na poškrábání
      • karoserie má velmi vysoký lesk


      Naše doporučení

      Karoserii voskujte při každém mytí, neboť se Váš automobil bude více lesknout, méně špinit a při dalším mytí lépe mýt. I z těchto důvodů používáme ve všech mycích programech vosk. Investování do tuhých vosků má určitě smysl, a to zejména tehdy, kdy chcete aby byl Váš vůz maximálně lesklý a dlouhodobě ochráněný.

      Jaký program voskování si vybrat?

      Jednotlivé programy voskování V1-V4 se od sebe liší zejména kvalitou a pořizovací cenou vosku. Čili čím dražší program, tím kvalitnější vosk a tím vyšší stupeň ochrany karoserie. Záměrně u všech používaných vosků uvádíme jejich celý název, aby si zákazník mohl přímo na stránkách výrobce dohledat potřebné informace o jejich vlastnostech. Tuhé vosky jsme vybírali na základě zkušeností a rad našich dlouholetých zákazníků, kterým pravidelně naše společnost IMPEX TRADING produkty NERTA dodává.

  • LEŠTĚNÍ KAROSERIÍ

    Poskytujeme tyto služby

    Rozlešťování laků provádíme přípravky 3M, Meguiar´s a SWISSVAX.

    Vozidla leštíme s maximální precizností, tak aby výsledek stál za opravdu za to. Rozleštění jednoho běžně velkého a běžně poškozeného vozidla u nás trvá přibližně 1 až 1,5 pracovního dne (8 - 12 hodin práce). Výjimkou však ale nejsou ani taková vozidla, která leštíme 3 pracovní dny. Vždy záleží především na míře poškození laku (škrábance, hologramy, atd.), od kterého se odvíjí zvolený postup leštění a pak samozřejmě požadavek zákazníka.

    Pro stanovení předběžné ceny potřebujeme vozidlo nejprve vidět, tak abychom byli schopni stav laku posoudit a zákazníkovi sdělit, kolik času leštění zabere.

    Leštění se skládá z několika kroků:

    • důkladné ruční umytí a usušení vozidla (45 min)
    • dekontaminace laku od hrubých nečistot (asfalt, polétavá rez, pryskyřice, atd.) (30 - 60 min)
    • oblepení částí vozu (lišty, gumy, plasty, atd.) maskovací páskou (30 min)
    • rozleštění laku za pomoci kvalitních brusných past 3M, Meguiar´s popřípadě SWISSVAX (> 6 hodin)
    • strojní nanesení vosku s obsahem polymerů, silic a karnauby (60 min)
    • závěrečné bezkontaktní mytí vozidla po procesu leštění (30 min)
    • důkladné dočištění karoserie, tak aby nikde na vozidle nezůstalo ani zrnko brusné pasty (30 min)

    Leštění je velmi fyzicky náročná disciplína, která vyžaduje maximální preciznost a smysl pro detail. Nezávodíme s časem, ale postupujeme tak, abychom eliminovali případná rizika, která u leštění mohou nastat (probroušení, spálení laku, tvorba hologramů, atd.). Tzn. že používáme takové výrobky, vybavení a postupy leštění, které vedou ke 100% výsledku.

    Výsledkem každého leštění by měla být naleštěná karoserie bez hologramů, tak aby se v průběhu leštění odbrousila co nejtenčí vrstva laku. 

    Co je to hologram a jak vypadá, když se odstraní?

  • RENOVACE SVĚTLOMETŮ
    • využíváme speciální přípravky od 3M
    • přeleštění je otázkou pouze několika desítek minut
    • leštění světel se provádí přímo na vozidle (nic se nevymontovává)
    • výsledek je ohromující a rozdíl je skutečně obrovský
       

    Proč je dobré mít světlomety v dobré kondici?

    Leštění světel není jen otázkou estetiky, ale rovněž i otázkou bezpečnosti! Zoxidované světlomety výrazně snižují jejich svítivost, tudíž výhled z vozidla může být zejména za tmy velmi ztížený. Proto doporučujeme světlomety nechat odborně přeleštit, což je výrazně levnější než pořídit světlomety nové.
     

    • nenarušená estetika vozidla
    • lepší viditelnost za tmy (zvýšená bezpečnost)
    • vyhnete se případným problémům na STK
    Před renovací
    Po renovaci
  • TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ

    PROCES MYTÍ VOZIDEL

    PROCES ČIŠTĚNÍ INTERIÉRŮ

    • dávkovací nízkotlaké pumpy PROMAX - ředění výrobků
    • tlakové postřikovače KWAZAR - aplikace čistících výrobků
    • 3 motorový vysavač rakouské značky LEMA
    • 2x parní stroj CARWASH ECO - parní tetování + čištění oken parou
    • ozónová jednotka - dezinfekce interiéru a klimatizace
    • detailingová světla SCANGRIP
    • mikroutěrky NERTA
    • pračka + sušička od firmy BEKO - pro každodenní praní mikroutěrek


    Všechny výše uvedená zřízení jsme schopni dodat, nebo zprostředkovat jejich nákup. Vše máme naším více než 5letým provozoven důkladně otestováno a máme s těmito výrobky bohaté zkušenosti.

    Technologická místnost
    Parní čistič

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti