Upravit stránku

APLIKACE VOSKŮ

Proč je vosk nezbytný

Vosk v jakékoli formě působí jako ochrana laku před povětrnostními vlivy. Karoserie vozidla se po jeho aplikaci nejen více leskne, ale hlavně se o poznání méně špiní. Podstatou každého vosku je zacelit micropóry v laku a na karoserii vytvořit ochrannou vrstvu.  

V každém mycím programu proto nabízíme tekutý vosk, který se na vozidlo nanáší po každém jeho umytí ve formě vodního roztoku, popřípadě pěny. Tento zbůsob voskování je velmi rychlý a zároveň velmi efektivní.

Vyšší formou ochrany laku je strojní aplikace syntetického vosku, nebo speciální ruční nanášení přírodního tuhého vosku. Oba dva způsoby voskování jsou časově a finančně náročnější, a vyžadují určitou odbornost. Kvalita jednotlivých typů vosků se však výrazně liší, proto je vždy důležité zajímat se o jejich vlastnosti.

Jaké vosky používáme?

V mycích programech P1-P4 pracujeme s vosky nejvyšší kvality z produktové řady autokosmetiky NERTA, ve speciálních programech V1-V4 pak s přírodními a syntetickými vosky níže uvedených předních světových výrobců.

Níže naleznete odkazy přímo na stránky výrobců, kde se můžete dočíst maximum informací o každém vosku. Jedná se o vhodnou skladbu vosků, které máme dlouhodobě vyzkoušené, a které na vozidle vydrží v běžném provozu minimálně půl roku. 

Jak často vozidlo voskovat?

Ideální je karoserii voskovat 2x ročně. Před zimou kvůli ochraně karoserie před solí a po zimě před sluncem (UV záření).

Proč syntetické, nebo přírodní vosky, když je doba keramiky a nano vosků?

Přírodní a syntetické vosky představují klasickou osvědčenou cestu, jak ochránit karoserii vozidla za rozumné peníze. Tyto vosky mají ideální poměr cena/výkon s ohledem na kvalitu a výdrž. Přírodní či syntetické vosky prokazatelně karoserii chrání před nepříznivým povětrnostními vlivy a lze je rychle a jednoduše kdykoli z vozidla odstranit (při nutnosti lakování, leštění apod.).

Na druhé straně zde máme keramiku a nano vosky, které "jen tak" z karoserie běžným způsobem nesundáte. Musíte vyhledat odborníka, který Vám je za nemalé peníze odstraní. Odstranění ale spočívá v odbroušení, neboť keramika je extra vytvrdlá vrstva na laku vašeho vozidla. Aplikace keramiky je vždy spojená i s leštěním karoserie a její aplikace se pohybuje v řádu desetitisíců, což je dle našeho názoru nesmyslná investice. Navíc celá řada keramik na našem trhu je podvrh a zákazník zaplatí v podstatě za běžný vosk i více než desetinásobnou cenu. Stejné je to i s výrobky s označením nano, které se tváří jako TOP, ale ve finále Vám na autě vydrží stejně dlouhou dobu jako vosky přírodní či syntetické. Jednouše řečeno, keramika i nano vosky jsou vyhozené peníze ... Nanesením keramiky či podctivého nano přípravku navíc v podstatě znehodnotíte lak Vašeho vozidla, neboť na "přilepíte" nějakou další vrstvu, která se nedá sundat.

Cenové porovnání keramiky se syntetickým voskem

Když si na vozidlo necháte aplikovat keramiku, vyjde Vás to na více než 30 000 Kč (i s naleštěním karoserie). Tato keramika Vám pak na vozidle vydrží 1 - 3 roky podle její kvality. Když si však zákazník na vozidlo nechá aplikovat u odborníka např. vosk syntetický v ceně 1 500 Kč a zopakuje to každý rok 2x, pak může takto vozidlo ošetřovat po dobu 10 let ...